Praktisk info

Påmelding og betaling skjer via www.deltager.no

Du får en bekreftelse på mail når du er registrert. Dersom du ikke mottar bekreftelse sjekk spam-boksen.

For daglige vær- og smøremeldinger følg oss på vår Facebookside. Hver morgen legger vi ut tips om dagens smøring. Vi har alltid med oss litt ekstra smøring.

4-åringer og 5-åringer bruker ikke staver på kurset. Vi leker og detter mye, da er det lettere å komme seg opp igjen uten staver.

Det er kun partiet 6-8 år som bruker staver.

På 4-års partiet barna ha med seg en voksen på ski. På 5-års partiet kan de ha med seg en voksen på ski.

Det er toaletter på baksiden av bygget til Bærum golfklubb. Husk å gå på toalettet før kurset. Det kan fort ta lang tid dersom man må på do midt under kurset da alt utstyr og varme klær skal av og på igjen.

Dersom barnet blir forhindret fra å delta på kurs en dag kan man ta igjen dette gjennom dobbelttimer. Husk i så fall å ta med litt mat og drikke til påfyll underveis.

Dersom vær og føre gjør at det blir vanskelig å gjennomføre første helgen, utsettes skiskolen en uke. Blir det ytterligere snømangel utsetter vi en helg til. Vi sender isåfall ut informasjon om dette i god tid.

Adressen er Hellerudveien 51, 1350 Lommedalen

Eventyrskiskolen